Značky

, , , , , , , , , , , , ,


28.11.2011

Michael od vtedy čo som si prečítala Daein channel s tebou mi niektoré veci vŕajú v hlave, tak by som si to potrebovala ujasniť, môžeme?

Samozrejme, že áno. Tak teda polož to prvú zásadnú otázku 🙂

Michael, nesmej sa mi, už viem v čom ste s Gabrielom prepojení … humor máte teda rovnaký!

🙂 V poriadku, budem sa snažiť dať tomu príslušnú dôležitosť. Ale keď sa teraz pozerám, na obrázok s mojou podobizňou, tak teda neviem :-)…

Michael ty si ešte horší ako Gabriel, lebo ak sa raz začnem rehotať, tak je po rozhovore … Ty sa nechceš so mnou rozprávať? 😦

Jasné, že chcem, no aj ten Travolta musí ísť teraz preč !!!

Súhlasím … tak teraz k veci 🙂 hoci ten obrázok nezobrazuje tvoju podobu, je však jednou z interpretácií tvojej energie, preto ma  tak zaujal a dala som ho sem. Chcela by som sa totiž s tebou rozprávať o tvojom poslaní … To slovko mi tam nie veľmi sedí, no asi sme sa pochopili, že 🙂

Pochopili, presne viem, na čo myslíš a máš pravdu – ja som aktívna, vedomá energia, ktorá ťa ženie vpred …

Takže ťažké mechanizmy, ktoré má Gabriel na mňa v zálohe …

Sme my 🙂 ja a anjeli, pochádzajúci z rovnakej energie.

A ty si ten povestný buldozér 🙂

To vyzerám tak zle?

Ale kdeže, Michael tak mi napadlo, že u mňa pravdepodobne viac prevažuje Gabrielova energia, pretože do niektorých momentov sa sama od seba dohnať neviem, tak asi musíš často štartovať buldozér, že.

Vieš podstata je tá, že v tebe bola vždy dobre rozvinutá intuícia, ktorá ti pomohla nás začať vnímať, tak sme sa rozhodli postupne ťa viesť v podvedomej rovine, tak aby si postupne získala dôveru v sama seba, čiže áno je v tebe veľa Gabrielovej energie, lebo s tebou pracoval na precítení tvojej celistvosti, až kým si nenadviazala priame spojenie so svojou dušou a koniec-koncov i s nami. Stále ti je Gabriel základným kameňom, no tak ako sa dieťa postupne naučí chodiť, i ty sa dostávaš stále ďalej v svojom rozvoji, a potrebuješ pracovať na ďalších oblastiach.

Ako je však možné, že vás ostatných ťažko rozoznávam?

To sa postupne zlepší. Tak ako niekto múdry napísal: “Keď prestaneš myslieť, tvoje talenty vyniknú.” Jedinou úlohou je prestať sa kontrolovať. Tvoja myseľ je za to zodpovedná, a kým jej necháš túto výsadu, stále budeš obmedzovaná a nebudeš sa cítiť sama sebou.

Takže ak som to pochopila správne, čo čím teraz prechádzam, nemá až tak veľmi prsty Gabriel, ale ty? To ty si dal veci do pohybu, aby si mi pomohol, uvedomiť si, do čoho ma ťahá myseľ, ak sa jej stále budem držať?

Hlavička šikovná 😀 Ja ti síce vytvorím možnosti – miesto, ľudí, príležitosť – a tvoja myseľ si to šikovne pospája, do možného konfliktu, do ktorého ťa chce zatiahnuť, no stále je iba  na tebe, či si to uvedomíš a vystúpiš zo situácie, čím vedome odstavíš myseľ, staneš sa iba pozorovateľom … alebo sa necháš uniesť emóciami naplno a tým nad tebou prevezme kontrolu tvoja myseľ.

To znamená, že teraz sa vo mne má prebudiť i tvoja energia?

Nezabúdaj, že máš v sebe energiu nás všetkých, no každá sa aktivuje v iných fázach tvojho života a rastu. Keď budeš potrebovať, máš ku každej prístup, len nevieš ako s ňou pracovať. Preto je pri tebe vždy ten z nás, ktorý ti má pomôcť rozpamätať sa ako ju využiť :-).

A je teraz okrem teba s Gabriela ešte niekto z vás pri mne?

Áno, ešte ti pomáha i Rafael, ktorý pracuje s tebou na rozvíjaní tvojho vnútorného dieťaťa. A veľmi sa teší z tvojho napredovania.

A ja som rada, že ste, sme 🙂 No budem sa snažiť uľahčiť vám to 🙂 Len to prosím nevzdávajte 🙂

To nás nikdy nenapadne, veď by sme sa potom riadne nudili ;-)!