Značky

, , , , , , , , , , ,


Tam milí moji to som teda dopadla, keď si zo mňa aj anjeli srandu robia! Včera som mala na pokec Michaela, pričom už na začiatku sa pomaly popukal z obrázka, ktorý som tak dôkladne vyhľadala na internete :-). A nakoniec sa celý rozhovor niesol vo veselom duchu. Až mi to bolo teda divné, keď sa so mnou lúčil slovami, že keby to so mnou vzdali, strašne by sa nudili!

A veru, že sú parádne srandovní, lebo len čo som prišla z práce privítalo ma pár komentárov, ktoré reagovali na tento channel … Pričom neverili očiam, keď zbadali jednu zaujímavú vetičku: “Rafael, ktorý pracuje s tebou na rozbíjaní tvojho vnútorného dieťaťa.” A toto som si ja vôbec nevšimla, až keď ma na to upozornili … Samozrejme som si uvedomila o aký nezmysel v spojitosti s Rafaelom ide, no úplne ma dostala vtipná diskusia, ktorá z toho vzišla. Až som sa schuti zarehotala! 😀 Potom som až pochopila, prečo bol Michael taký pobavený. Dostali ma, to sa musí uznať! A okrem toho som si ešte spomenula na jeden okamih, ktorý sa mi stal počas rannej cesty do práce.

Ako obvykle som išla našou slávnou MHD a sadla som si hneď vpredu na prvé volné sedadlo, a keďže sedadlo predo mnou bolo prázdne mala som priamy výhľad na šoféra. Bola som zabratá do vlastných myšlienok, tak som si pár zastávok vôbec nevšímala okolie. No pri ďalšej mi pri náhodnom rozhliadaní sa po autobuse padol na chvíľu zrak i na šoféra, chlapíka tak po tridsiatke, možno. On sa v tom momente otočil za mojim pohľadom a šibalsky na mňa mrkol. V prvom okamihu ma prekvapilo, že čo na mňa tak mrká. No v jeho pohľade bola povestná iskrička (hoci nebol môj typ) :-). No v ďalšej sekunde mi na um prišlo z ničoho nič slovko anjel. Začudovala som sa ešte raz, pretože do tej situácie mi to teda vôbec nepasovalo! No o chvíľu som sa na tom skoro rozosmiala, akoby ma niečo vo mne škádlilo, že nespravilo ti to radosť?! A veru že áno, hneď mi bolo veselšie… Hoci som to vôbec nechápala a pod dôležitosťou bežných pracovných starostí, mi to i takmer vyšumelo z hlavy :-). Až do momentu ako som prišla večer domov a zapla internet :-). A ďalej to už viete …  Potom som až zistila, čo si na mňa Michael a Rafael vymysleli! A že to pekne vymysleli.

Uvedomila som si, že aké som ja v poslednej dobe veľké dieťa urehotané, dalo niekomu veeľa roboty so mnou, no stálo to za to, pretože radosť zo života je naozaj nadovšetko, ako kričí to malé dieťa vo mne :-)! A niekto dodáva: “Len tak ďalej, hlavne sa nebrať nikdy príliš vážne … To aby sme sa nenudili ;-).”

A pripajám i jednu v celku vtipnú reklamu o tom ako si zachovať úsmev na tvári, aj keď vás niečo nemilo prekvapí 🙂