Značky

, , , , ,


Teda, poriadne dlho som sem nič nepridávala, a ani troškou múdrosti nezaujala na blogu … Nedá sa mi to však nijako urýchliť, a tak so si povedala, že však uvidím, čo to dá… A tak sa poväčšine prechádzam po nete, čítam a počúvam, čo sa okolo mňa deje …  a veeeľmi sa snažím nerobiť  závery …

… okrem toho oddychovať sa človek musí naučiť rovnako dôkladne ako pilne na sebe pracovať … veď inak by to sebazdokonaľovanie vôbec taká sranda nebola …

… by the way i spiaci tiger, tigrom stále zostáva ;-D

Tak som i teraz na potulkách svetom-netom, (znovu) objavila pár piesní, ktoré mi pripomenuli, že som na správnej ceste … len ešte neprišiel úplne ten správny čas radiť iným. Lepšie povedané kým si neporadím sama so sebou!🙂  Vtipné je, že až keď si to človek naplno uvedomí, dostava sa k pointe … a hádam je tá moja už blízko …🙂 inak budem potrebovať, ydá sa, ešte omnoho viac trpezlivosti, humoru a odstupu alebo aj nie?! To sa v najbližšom čase uvidí …

V každom prípade prikladam pár piesní na počúvanie (i počudovanie) zaujímavých … enjoy your world😀 !