Značky

, , , , , , , , ,


Hovorí sa, každý okamih nás môže inšpirovať. Otázkou je čo a k čomu. U mňa je to tak, že príjemné zážitky žijem naplno a naopak tie nepríjemnejšie niekedy viac inokedy menej v sebe prežívam. Nie vždy to býva na dobro veci, no patrí to k (môjmu) životu. S tým by som sa mala asi zmieriť. No hneď teraz viem, že sa s tým jednoducho nechcem a ani nemôžem zmieriť!

Teda pravdaže ak sa chcem niekam dostať … Žial, som jedna z tých dobráčiek, ktoré chcú veriť, že sa ešte stále nájde v ľuďoch niečo podobné ako tolerancia a pochopenie pre ostatných i seba … Si hovorím, že som sa asi ocitla na Zemi tak trochu omylom. Však kde sa pozriem, sa (skoro) každý hrá, že sa na nič nehrá!😀 Ha-Ha!!! Našťastie, že nie sú profesiou hercami, lebo by si museli asi aj druhý job hľadať … No možno si len nesprávne zadefinovali svoje publikum? Hrajú oni pre nás ostatných, či pre seba? To je otázka skôr rečnícka … No zatiaľ zisťujem, že hranie na nehranie nás baví oveľa viac ako investovanie vlastného času a energie do niečoho podstatnejšieho – života.

Čo však človek nechce, počúvať od iných nebude. Škoda toho určite je, lebo čím viac sa na niečo hráme, tým viac energie nám chýba … Ani neviete, koľkokrát by som chcela i ja na nič sa nehrať, no nejde mi to ešte. Hoci mi to riadne lezie na nervy, keď sa všetci okolo mňa tvária ako múdrejších, šikovnejších, skúsenejších, skromnejších, vtipnejší a neviem ešte aký -ší😦 ! Koľkokrát v duchu kričím naplno “Tichoooo!”, no navonok sa musím usmievam … Nie som však z tých, ktorý vedia stále hrať pocker face … Možno som v tom skôr dieťa ako dospelá … no a čo! Aspoň takto vyjadrujem nemo samú seba, keď nahlas to ešte vždy nejde … Tak som aká som. Neznamená to, že sa nechcem meniť, chcem a ako veľmi! Najviac by som chcela získať svoj hlas, keď treba a udržať si energiu! Nech mi ju neťahá z tela nejaká banda dospelá-nedospelá, ktorá bez masiek ani nevie, či je taká skvelá!!! Si hovorím, že mi ich pozornosť ani nie je treba, tak sa len učím, aby som v nich zazrela ich vlastné ja … Ono je to totiž tak, že keď sa spojí jedna grupa, obvykle bez masky prísť nie je in. Tak si ju najskôr nasadiť a pekne v skupine žiť! Potom, že však pre nich čoraz ťažšie od skupiny sa oddeliť, aby sa sami pre seba naučili žiť. Ak by to dokázali, tak by nemali potrebu pred okolím ukážkovo ako cez kopirák pôsobiť. Koniec-koncov nie je sila v tom ako človeka ponížiť, ale v tom ako si hlúpe slová či činy nepripustiť a z nadhľadu situáciu posúdiť… Pretože ani obeť ani tyran tu nemá čo robiť!

No rozumiem, že bez ĺudí okolo a ich nálad sa nedá žiť. Snáď iba sa ich pokúšať aspoň akceptovať, keď sa všetko proste nedá pochopiť. Tak radšej žiť a nechať žiť :-D! Tak žite pre seba, veď nemusíte s ostatnými súperiť, aj bez toho sa oplatí naplno žiť!😉