Značky

, , , , , , , , , , , , , ,


Dnes bol taký nijaký upršaný deň. No aj napriek počiatočnej pondelkovej splínovej nálade … ako nám to ráčili potvrdiť i dnešných televíznych novinách, som sa dohnala k “heroickému” výkonu v bazéne🙂. Čo ma dosť potešilo po dlhšej šnúre ťažkého ničnecvičenia. Priznávam občas som pohodlná a viem o tom. No ak sa po fáze naordinovaného pokoja u mňa zase raz objaví športuchtivá nálada, som priam nadšená maximálne sa hýbať … teda aby som to stihla, kým ma to nadšenie neopustí. Takže som sa oficiálne ocitla vo fáze športového maniaka😉.

No o inom som chcela písať. Nie že by to bolo úplne z cesty, lebo verte, že som sa nechcela chváliť. (No dobre tak trošilinku – zdravé ego nezaškodí :-D). V podstate práve mám zapnutú tv a môj obľúbený seriál o extrémnych premenách nadmerne tučných ľudí. V poslednej dobe v tv nie je toľko pozerateľných programov, no tento sa stal jedným z mojich najobľúbenejších a vždy sa naň teším.Zakaždým mi totiž pripomenie, ako veľmi sa my ľudia v sebe dokážeme mýliť. Ani netušíme aké sú naše schopnosti, čo všetko dokážeme. Ak sme o sebe presvedčení a jednoducho si veríme. Vlastne niekedy až zíram, ako drasticky sa dokážu ľudia začať meniť, ako si zrazu priznajú svoje strachy a frustrácie, že sami so sebou bojujú … vlastne sami proti sebe. Podkopávajú si nohy až do chvíľe, keď už nedokážu skutočnosti vzdorovať, až do kritického bodu zlomu, keď ich to prevalcuje. Potom to buď úplne vzdajú alebo si dupnú a povedia dosť!

Tento program mi to všetko názorne pchá pred oči tak, aby som nikdy nezabudla, že dokážem v každej možnej i nemožnej situácii ešte o dosť viac ako dúfam. Minulý rok som napr. chodila pravidelne po robote cvičiť a keď som mala prvú hodinu, sa trénerka až čudovala, keď na mňa nakladala ďaľšie a ďalšie série cvikov, aby vedela, čo zvládnem a ja som s úsmevom cvičila, akoby si to moje telo vyslovene žiadalo🙂.

A takto som si po troškách posúvala svoje hranice toho, čo zvládnem v danej chvíli … To bolo iba cvičenie, čoho som potom schopná v ostatných oblastiach života, či kritických situáciach!? Jednoducho ak si človek raz uvedomí, že má v sebe nevyčerpateľný potenciál energie a vnútornej sily, už ho máločo prekvapí či odradí. Nechcem tu polemizovať, no tak ako máme každý svoje vlatné problémy rôzneho druhu, máme každý v sebe ukryté schopnosti zvládnuť a vyriešiť ich. A popritom všetkom si treba vedieť spraviť zo seba dobrý deň, aby sme už nemuseli počúvať o pondelkovej depke v telke a radšej sa na sebe zasmiali, hoci i cez slzy, ved aj tie občas treba (ale fakt len občas, aby ich nebolo zbytočne veľa!)😉