Značky

, , , , , , , , , , , , ,


… alebo ako sa konečne zbaviť tých nežiadúcich zlozvykov!

rutinkaMá niekto návod na pevnú vôľu??? Alebo aspoň kde má tá autopilotka vypínač??? Lebo si môžem donekonečna opakovať, že treba vydržať, keď sa potom zase nejakej mojej Rutinke podarí vytrhnuť ma z konceptu sústredeného, ťažko nadretého.😦

Niekedy je to so mnou dosť tragikomické, lebo ja osobne nerada riešim malichernosti. Dosť však vadí, keď mi moje úsilie prekazí “dobre mierená” reakcia, ktorá ale vôbec nie je namieste a ja v konečnom dôsledku míňam energiu na malichernosti. Poviem si “Hej ty potvorka Rutinka, ja nemusím čakať. Ja už ťa vidím :-)” A Rutinka potvorná mi odpovie s veľkým úškrnom “No a čo, aj tak ťa za chvíľku dostihnem!” Tak potom mi je to tak platné, že som sa snažila, keď si uvedomím zrazu, že som zase  úplne nezmyselne ofučaná … A tá mrcha ma opäť raz dostala.

Aspoň teraz pred Silvestrom si hovorím a dúfam, že to nedopadne ako s novoročnými predsavzatiami  na ktoré sa do pár týždňov zabúda … A že Ruizove slová konečne i zostanú zafixované v mojej hlávke a hromovo sa mi budú pripomínať vždy podľa potreby, keď bude hroziť, že ma “prasiatko so zahnutými zubami” bude zase chcieť naháňať!

Len nájsť tu guráž, keď bude treba utekať, prepnuť (hádam mi dovtedy zo seba neprepne🙂 …  tak kde je ten vypínač už konečne !?) a práve naopak zastaviť stáť a počkať si na to chúďa prasiatko rozbehnuté. Uvažujem, že kto sa zľakne ako prvý – ja či Rutinka … Už sa pripravujem na spomínané novoročné predsavzatia😉.

PS: A to nehovorím o rozchodení vianočných dobrôt :-D! S tým treba niečo vážne spraviť  …😀