Značky

, , , , , , , , , , , , , , , ,


mlhaJe to skutočne tak? Nedávno som sa celkom náhodou alebo skôr dosť pracne konečne dostala do momentu, kedy som sa rozpamätala ako som uzavrela sama so sebou (no skôr by som povedala proti sebe) zásadnú dohodu o vine. Ani som netušila o akú zásadnú vec sa jednalo! V podstate až teraz som si uvedomila, ako zásadne ma takáto dohoda držala celé veky v šachu. A to doslovne, lebo som tým bola doslova paralyzovaná, netušiac prečo sa točím v kruhu…

24.10.2011 Gabriel

Gabriel ešte som sa tebe a Michaelovi dostatočne nepoďakovala za pomoc pri prelomení mojej dohody.

Nezabúdaj, že ti si sa na to odhodlala, my sme ťa mali iba doviesť k momentu, kedy sa musíš rozhodnúť sama. Tam sa dostane človek iba, ak má dostatok vnútornej sily, aby sa dokázal postaviť danej situácii a nepodľahol jej. V opačnom prípade to ma ešte silnejšie deštrukčné účinky, čomu máme zabrániť.

Takže mi tvrdíš, že som mala dosť odvahy čeliť tomu celému. Hrozilo mi niečo?

V tom momente si už mala situáciu plne pod kontrolou, no veď sme ťa na to pripravovali celé roky.

Ako prosím?!

Ale veď si to pochopila všetko akonáhle si precítila príčinu i následok. Viem to, bol som celý čas s tebou.

Chceš mi povedať, že všetko, čo sa dovtedy dialo bola príprava? Ak áno potom teda chápem, prečo sa niektoré bolestivé veci diali. Len mi stále nie je úplne jasné, ako je to s tou dohodou. Prečo som vôbec na ňu pristúpila? Prečo ak som prechádzala jednotlivými lekciami?

V tvojej otázke je zároveň i odpoveď🙂 Pretože si prechádzala lekciami a občas je ich súčasťou, niekedy aj napriek alebo práve kvôli ich zvládnutiu, uzatvorenie dohôd. Tie v zásadných prípadoch predstavujú prostriedok, spojovací most k ďalšej lekcií. V tvojom prípade to bola lekcia o nezasahovaní. O nezasahovaní do svojej vlastnej podstaty, pretože iba ak pochopíš, že svoju vlastnú podstatu nijako nezlomíš ani nespútaš reťazami svojej ľudskej stránky – rozumom, egom či emóciami. Až keď si pochopila, že ťa nijaké presvedčenia a spoločenské dianie spomínanej doby nedokázalo zlomiť, hoci ťa spútalo na dlhý čas dohodou, na ktorú si pristúpila, zmenilo sa i tvoje celkové vnímanie života. Nemám pravdu?

Keď tak nad tým teraz uvažujem, to ja som na to pristúpila z pozície môjho vyššieho ja. Dobrovoľne som uzavrela dohodu nie o vine ako takej, to bola iba forma, no o tom, že aj napriek komplikáciám dokážem v sebe rozpoznať svoju vnútornú energiu. Ako niekto múdry napísal: “Svetielko si malo uvedomiť, že je svetlo, a len vďaka tme okolo sa na to mohlo opäť rozpamätať!”

Šikulka😀

🙂 Som rada, že ťa to teší. No mňa ešte trochu menie to, že sa mi tam predsa len pletie priestor a čas. Ja viem, že je to všetko relatívne a už mám pocit, že to ako tak chápem … A potom do toho zistím, že na mňa má zásadný vplyv dohoda spred vyše polstoročia!

Viem, že to môže byť mätúce, no pamätaj na to, čo sme si hovorili. Aj sama si uvedomuješ, že si dohodu urobila na úrovni vyššieho ja. No na takú dohodu boli nevyhnutné určité podmienky a emočne vypäté situácie, čiže si potrebovala fyzické prostredie, kedy si si mohla natrénovať novú lekciu a uplatniť dohodu. Nič to však nemení na tom, čo hovorí jednota vedomia. Veď ani chémiu a dejepis si sa neučila v rovnako zariadenej učebni.

To mi je jasné … učebne sú celkom zrozumiteľným pripodobením priestoru, no i v škole išli jednotlivé hodiny po sebe. Neučila som sa predsa zároveň dejepis a chémiu.

Skutočne? A keď to zoberieš z pohľadu školského roka?

Dobre, no to je iný časový úsek.

A v čom je iný oproti jednej hodine?

Mojim vnímaním, iným uhlom pohľadu.

No vidíš! Potom veľmi nemá význam z pohľadu napr. školského roku skúmať, či si mala daný predmet druhu alebo tretiu hodinu v rovnaký deň, že.

Gabriel ja sa z vás raz zjaším! Dobre pochopila som to prirovnanie, no potom si z toho vyplýva, že do tej triedy – iného priestoru som mohla vojsť aj v tomto momente!!!

No mohla, čo ti v tom bráni?

Zdravý rozum Gabriel! Ak ešte pri vás nejaký mám😦 !!!

Tak ho ignoruj🙂. Bolo by to pre teba oveľa “rozumnejšie”, lebo sa iba točíte stále dokola bez pochopenia podstatných súvislostí.

Tým chceš povedať, že na úrovni vyššieho vedomia viem cestovať v čase do mojich iných životov? Teda iba to mi dáva potom nejakú zvláštnu logiku…

Podstatné je neuvažovať o lineárnom čase. Potom pochopíš, že si kedykoľvek môže každý z vás prinavrátiť lekcie či poučenie z nich v reálnom čase a priestore tak, ako si ty prišla do momentu uzavretia svojej dohody.

Ty teda tvrdíš, že rekapitulácia je možná mimo priestor a čas?

Nie ja tvrdím, že rekapitulácia je mimo relativitu priestoru a času. Iba ľudia si ich nosia so sebou, to im však neberie ich pravý rozmer – interdimenzionálnosť.

A zase sme pri starom známom tu a teraz !

Veď stále tvrdím, že vieš viac ako si myslíš. Rozpamätaj sa😉

Tak to uzavriem poslednou otázkou. Dohoda je zrušená. Som za vodou?

Ani zďaleka😀.

Myslela som si. No a ďalšia lekcia je …