Značky

, , , , , , , , , , ,


Väčšinu svojho času trávim vbutterfly práci… Každé ráno sa prinútim skoro stávať, aby som pracovala ako divá, zabezpečovala si svoju budúcnosť … zhodnotila investície do mňa vložené … Stále sa otáčam dopredu či dozadu a čudujem sa prečo ma tak boli krk… Delím svoju pozornosť neustále medzi spomienky minulosti a neistoty budúcnosti … A tak sa mi môj priestor stáva tesným stále viac … To je jeden uhol pohľadu … no dnes sa čosi zmenilo!

26.05.2011 S Michaelom o chytaní motýľov

Áno zmenilo🙂 V prvom rade tvoje duševné rozpoloženie !

A ktože to tu je?

Michael jméno mé …😀

Ahoj rada ťa znovu vidím, prečo ma obchádzaš?

Všetko má svoj čas

Myslíš tú ilúziu🙂 ? Skôr že si čas stanovíme pre svoj život sami nie …

Pokračuj… dobre začínaš.

Akože v čom mám pokračovať?

Ako nájsť správny okamih pre rozhodnutie vymaniť sa z klasického vnímania času. Ty ako v podstate väčšina ľudí používate čas na ospravedlnenie vašich činov. Nepoznáš to: “čas všetko zahojí” alebo “na všetko je čas” alebo “časom všetko prebolí” … Nie je ti to povedomé?

Je aj ja to často hovorím hoci si ani neuvedomujem prečo. Je to už zotrvačnosťou … Funguje to ako akási čarovná formulka, že časom sa všetko vyrieši. A pritom viem, že je to iba ospravedlnenie /zdôvodnenie  môjho konania, očakávaní či obáv, ktoré vo mne vyvolal niekto či niečo čo zažívam😦.

No to že si to priznáš znamená tvoj rast, posun vpred!

Dnes som si aj uvedomila, že zaoberať sa stále s tým čo bolo či bude je iba stratou času🙂 no presnejšie je to strata energie! Michael ako to, že ťaháme čas všade so sebou?

Dávate času sami želanú formu a tým si vytvárate v podstate záchrannú sieť, aby ste pri každom kroku do neznáma mohli nakoniec bezpečne pristáť. Nie je to nijaká chyba systému ako ťa to napadlo, je to črta  vášho vedomia. To totiž potrebuje oparu pretože zodpovednosť za svoj život so sebou prináša i pre ľudí charakteristický pocit výčitiek, neistoty či obáv. Bežne vediete drobné súboje a bitky sami so sebou, so svojimi schopnosťami, očakávaniami, ktoré sa nedajú vždy vyhrať. Aj za pocit prehry treba vedieť prijať zodpovednosť. No pud sebazáchovy zafunguje aj tu a s cieľom zmiernenia či odstránenia negatívnych pocitov siahnete po jednej z obľúbených formuliek: “Všetko chce svoj čas … všetko sa časom na dobré obráti…”

Aspoň máme možnosť sa zhlboka nadýchnuť …

To áno no nechať čas plynúť neznamená aj vyriešiť problém … a čo viac je to iba výhovorka ako neprevziať zodpovednosť za svoje konanie, podarené či nepodarené … Čas akokoľvek dlhý za teba sám osebe nič nevyrieši ak sa sama nerozhodneš … samozrejme neznamená to hneď vyrukovať do boja za svoje práva s mečom v ruke🙂. Oveľa dôležitejšie je určiť času, ktorý potrebuješ správny rozmer … Myslím tým naplniť ho poznaním seba samého. A človek spozná seba samého iba ak sa prijme aký je so všetkými silnými i slabými stránkami.

Potom sa dokáže človek povzniesť nad všetko?

Samozrejme, že to nie je jednoduché, no ak človek prijme sám seba, pochopí, že čas pre neho prestane hrať rolu … Pretože už nie je “keby som sa zachovala inak, bolo by to teraz inak” alebo “snáď to bude časom lepšie/iné” … Už nie je treba  obzerať sa za seba s výčitkami  či ďaleko do diaľky s obavami / očakávaniami … Potom sa niečo zmení …

… uhol pohľadu na seba a na svet okolo…😉

A priestor ktorý ti bol pritesný sa zmení na nepoznanie – kukla praskne a do sveta vyletí motýľ plný života … A to posledné čo ťa bude zväzovať je ilúzia času …🙂 Praskne ako kukla motýľa🙂 Nie je viac predtým a potom  už je iba tu a teraz!

Ďakujem Michael. Aspoň viem prečo mám rada motýle😀.

😉 Nie je to nič čo by si nevedela len si spomeň … Motýlik a teraz leť !

Pozri ja už letím😀